Про освіту
Стаття 30. Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти

1. Заклади освіти формують відкриті та загальнодоступні ресурси з інформацією про свою діяльність та оприлюднюють таку інформацію. Доступ до такої інформації осіб з порушенням зору може забезпечуватися в різних формах та з урахуванням можливостей закладу освіти.

2. Заклади освіти, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності, зобов’язані забезпечувати на своїх веб-сайтах (у разі їх відсутності - на веб-сайтах своїх засновників) відкритий доступ до такої інформації та документів:

статут закладу освіти;

ліцензії на провадження освітньої діяльності;

сертифікати про акредитацію освітніх програм, сертифікат про інституційну акредитацію закладу вищої освіти;

структура та органи управління закладу освіти;

кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами;

освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою;

територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником (для закладів дошкільної та загальної середньої освіти);

ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти;

мова (мови) освітнього процесу;

наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (у разі його проведення);

матеріально-технічне забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами);

напрями наукової та/або мистецької діяльності (для закладів вищої освіти);

наявність гуртожитків та вільних місць у них, розмір плати за проживання;

результати моніторингу якості освіти;

річний звіт про діяльність закладу освіти;

правила прийому до закладу освіти;

умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами;

розмір плати за навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти;

перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати;

правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти;

план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти;

порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти;

порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування);

інша інформація, що оприлюднюється за рішенням закладу освіти або на вимогу законодавства.

3. Заклади освіти, що отримують публічні кошти, та їх засновники зобов’язані оприлюднювати на своїх веб-сайтах кошторис і фінансовий звіт про надходження та використання всіх отриманих коштів, інформацію про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога, із зазначенням їх вартості, а також про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством.

4. Інформація та документи, передбачені частинами другою і третьою цієї статті, якщо вони не віднесені до категорії інформації з обмеженим доступом, розміщуються для відкритого доступу не пізніше ніж через десять робочих днів з дня їх затвердження чи внесення змін до них, якщо інше не визначено законом.

5. Перелік додаткової інформації, обов’язкової для оприлюднення закладами освіти, може визначатися спеціальними законами.

 

 


CТАТУТ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

ЛІЦЕНЗІЯ НА ПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Звіт

директора Херсонського ясел – садка № 77 Херсонської міської ради щодо роботи у 2018/2019  навчальному році

 

Загальні відомості про ЗДО

Головною метою дошкільного закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

Зусилля колективу направлені на реалізацію основних завдань:

1.     Удосконалити рівень розвитку дітей дошкільного віку шляхом використання інноваційних технологій «STREAM- освіта», або Стежинки у Всесвіт К. Крутій.

2.     Розвивати мовленнєву компетенцію дошкільників за допомогою технології мнемотехніки.

3.     Формування базисних якостей особистості у процесі трудової діяльності дошкільнят на засадах педагогічної спадщини К.Д. Ушинського.

Безпосереднє керівництво дошкільним закладом здійснюю я, директор, згідно зі Статутом.

Дошкільний навчальний заклад розрахований на 190  місць, а в 2018/2019 н.р виховувалися 268 дітей дошкільного віку. У дошкільному закладі функціонують 9 груп для дітей садового дошкільного віку, 2 групи ясельного віку. Зараховування дітей до дошкільного закладу здійснюється на підставі заяв батьків, медичної довідки про стан здоров’я дитини, ксерокопії свідоцтва про народження дитини.

Дошкільний навчальний заклад № 77 працює з 7.00 – до 17.30 годин з п’ятиденним робочим тижнем та 10,5 годинним перебуванням дітей – групи №1,3,5,6,9,10,11 ; 10 год  - групи  № 2; 7; 8. З 1 вересня по 31 травня функціонує чергова група №4 з режимом роботи 12 годин: з 7.00 – до19.00.

Навчальний рік у дошкільному закладі починається з 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року. З 1 червня по 31 серпня (оздоровчий період) у дошкільному закладі проводиться оздоровлення дітей.

Дошкільний заклад здійснює свою діяльність відповідно до річного плану, який складається на навчальний рік та період оздоровлення.

План роботи схвалюється педагогічною радою закладу, затверджується і погоджується з управлінням освіти Херсонської міської ради.

Організація навчально-виховного процесу здійснюється в україномовному режимі згідно з Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про мови», «Про охорону дитинства»; Національної доктрини розвитку освіти, Конвенції «Про права дитини»; Положення «Про дошкільний навчальний заклад»; Базового компоненту дошкільної освіти в Україні (нова редакція), Положення «Про батьківські комітети (раду) дошкільного навчального закладу» наказ МОН молоді та спорту №398 від 26.04.11 р., «Положення про методичний кабінет».

Кадрове забезпечення

Головною метою дошкільного закладу є забезпечення дошкільної освіти дітей, створення умов для їх психофізичного, розумового, естетичного розвитку. Навчально-виховний процес забезпечують 17 вихователів,з них 7 (42%) спеціалісти , 4 (23%) – спеціалісти ІІ категорії, 3 (17,5%) – спеціалісти І категорії, 3 педагоги (17,5%) мають вищу категорію. Також з дітьми працює муз керівник,психолог, керівники англомовного та хореографічного гуртків. 

У 2018/2019 н.р. було атестовано 3 педагоги: один -  на підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст», двоє вихователів підвищили кваліфікаційну категорію. Атестація та курси підвищення кваліфікації проходять згідно графіку .

 

Організація та результативність освітнього процесу

 

Планування роботи в дошкільному закладі здійснюся відповідно до Інструктивно-методичного листа Міністерства освіти і науки України «Планування роботи в дошкільних навчальних закладах» № 1/9-455 від 03.07.09 року. Саме річним планом регламентувалася організація методичної роботи дошкільного навчального закладу, заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес, згідно з концептуальними засадами Базового компоненту дошкільної освіти (нової редакції). Навчально-виховний процес здійснюється за освітньої програмою  для дітей від 2 до 7 років «Дитина» та новою редакцією програми для дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт» (підготовча група)

Для забезпечення системного підходу до реалізації завдань дошкільної освіти в ЗДО функціонує методичний кабінет, який є науково – методичним осередком для педагогів та батьків. Протягом року кабінет поповнився методичною літературою, дидактичним матеріалом з мнемотехніки, безпеки життєдіяльності, трудового та екологічного виховання дошкільників.

Адміністрацією ясел-садка та творчою групою проведено ряд методичних заходів : педагогічні години, консультації,  семінар-практикум «Музейна педагогіка. Можливості і перспективи », конкурс на кращий леп бук «Малюк у світі професій» серед вихователів, взаємовідвідування занять, відкриті покази.  У грудні заклад ділився своїм досвідом роботи з колегами -  слухачами курсів КЗ «Херсонської академія неперервної освіти» Вихователі  дитячих садків міста та області відвідали заняття дітей середньої групи з розвитку мовлення з використанням мнемотехніки «Від казки до казки» (вихователь Романець В.А.) та майстер класи з виготовлення новорічної іграшки в техніці кінусайга (вихователь Скопич О.В.), та новорічного дерева щастя – топіарія (вихователь  Булдакова Л.П).

У жовтні проведено тематичний контроль «Мовленнєвий розвиток дошкільників за допомогою мнемотехніки», перевірено методичний та дидактичний матеріал, планування та заняття з даної теми. Зроблено висновок, що використання мнемотехніки на занятті допомагають у засвоєнні та відтворенні інформації, полегшують вивчення віршів. Вирішили продовжувати роботу у даному напрямі.

У грудні перевірено стан трудового виховання у старших групах. Робота організована на належному рівні, діти залюбки виконують трудові доручення, поважають людську працю, цінують її результат, проте слід поповнити куточки трудового виховання та дидактичний матеріал.

У лютому пройшов місячник музейної педагогіки. Вихователі створювали міні музеї в кожній групі. До цієї захоплюючої роботи долучались батьки, діти.   Сьогодні у дошкільному закладі можна відвідати міні-музеї вишиванки, кераміки, хліба, рідного міста, музей ляльки, казки, забавлянки, музей чарівного ґудзика, міні-музей «Скарби моря».    Свою роботу вихователі презентували на відкритих заняттях.

Заслуговують на увагу робота гуртка спортивного напрямку «Спортивні танці» (співпраця з Дитячою спортивною школою № 5) Вміло поставлені, відпрацьовані хореографічні номери стали окрасою багатьох свят. Також ясла-садок надає додаткові платні освітні послуги – гурток з англійської мови для дітей 4-6 років. Заняття проходять у міні-групах   двічі на тиждень, облаштовано кабінет англійської мови, є технічне забезпечення. Гуртківці не раз декламували віршики та співали англійські пісні на святах і розвагах. Були проведенні відкриті заняття для батьків «Color my World», «Easter Bunny » .

         Проводилися тематичні виставки поробок «Моє осіннє екібано, «Моя Україна»,  «Зимовий вернісаж», «Великодні дива» та виставки малюнків «Про що мріють діти», «Моя особиста безпека».

Постійно діє фото вернісаж, де відображені всі заходи, події, свята та розваги вихованців. У кожній віковій групі проводились осінні свята: їх форма проведення вирізнялася оригінальністю, так вихованці середньої групи № 5 провели «Фруктовий фестиваль», родзинкою якого стало дефіле в осінніх капелюшках та смачний яблуневий пиріг.

Весело  та натхненно за участі батьків та працівників закладу пройшли зимові свята : «День святого Миколая» ранки «Новорічне диво», «Старий Новий рік». Садок відвідав ієромонах з Морського собору Чудотворця і святителя Миколая  Сілуан , який розмовляв з дітьми про Святого Миколая, загадував загадки, дарував подарунки. Дві багатодітні родини, переселенці з Донецької та Луганської областей,отримали допомогу. Доброю традицією стало ходити колядувати до міського Центру зайнятості. У театральному дійстві взяли участь директор ясел-садка, педагоги та вихованці старшої групи №7. Такі заходи навчають дітей шанувати народні традиції, та залучають з дитинства любити народну творчість, розкривають дитячі таланти.

Весна порадувала нас святковими ранками «Свято весни, мами та краси», Масляною та Великоднем. Не забув про наш садок і ієромонах Сілуан, завітавши до дітей з душевною пізнавальною бесідою про Воскресіння Христове. Діти привітали гостя віршами, піснею та таночком, пограли у народну гру «Вербич» та подякували за  візит та солодощі.

 Протягом року активно працює творча група ясел-садка , яка розробляє заходи та забезпечує організацію та проведення тематичних та методичних тижнів у закладі.

Так у вересні підчас проведення Тижня дошкілля вихователі провели майстер класи з виготовлення топі арію – дерева щастя для жителів міста.

У листопаді творчо та продуктивно пройшов тиждень екології. Вихователі приділили увагу проблемам сортування сміття, проведено просвітницьку роботу серед батьків, тематичні бесіди та заняття з дітьми,  придбано спеціальні картонні контейнери для сортування паперу, пластику.

 За традицією до нас завітали гуртківці екологічного Центру «Дивосвіт», які  проводили досліди, бесіди, дидактичні ігри з дітьми старшого дошкільного віку.

Педагоги взяли участь у Конкурсі на кращу екологічну інсталяцію та презентували її  на Міжнародному екологічному форумі «Чисте місто. Чиста ріка. Чиста планета»  Колективна робота членів екологічного клубу «Стежина» «Якби я вміла говорити!» посіла ІІІ місце.

У конкурсі на поробку «Еко-іграшка»  вихованка ясел – садка       Доценко Ніколь отримала Грамоту за І місце.

У січні змістовно та цікаво пройшов тиждень рідної мови. Свято пісні «Українські посиденьки у Тринди-Бринди-Співайлівці», занурило присутніх  в атмосферу народної культури, звичаїв та обрядів. На святі звучали пісні, які розкривають найкращі риси нашого народу: гостинність, співучість, жартівливість, працьовитість, любов до неньки, до України, до рідної мови.    Конкурс на кращого читця віршів «Назавжди ми всі з Україною, її мовою солов’їною…» об’єднав 27 вихованців з 9 вікових груп. Методичні посиденьками за смачними національними стравами спонукали педагогів ділитися враженнями від проведених заходів та ідеями щодо подальшого розвитку української мови та культури у закладі.

Колектив та вихованці закладу брали  участь у міських конкурсах : творчих  «Крок до зірок», «Світ очима дітей», спортивному «Крок до Олімпу», серед молодих спеціалістів  «Рrofessional fest».

1 листопада 2018 р. відбувся обласний телевізійний конкурс виконавців естрадної пісні «Каруселька ЛЯ-ЛЯ-ФА» при Херсонському державному будинку художньої творчості. Вихованка середньої групи Бервено Злата посіла І місце в номінації «Вокал» , отримала Диплом І ступеня  та кубок.

У березні вихованець підготовчої групи Кошель Максим та вихованка середньої групи Литаєва Злата стали лауреатами першого  міського фестивалю для дошкільників «Літературні намистинки» серед закладів дошкільної освіти міста, отримали дипломи та незабутні враження.

У Херсонському ясла-садку №77 відбувся конкурс на кращий лепбук «Малюк у світі професій».

8 Травня традиційно вихователі, батьки та діти взяли участь у велосипедному флешмобі.

Неодноразово цікаві події ясел-садка висвітлювались на сайті міського управління освіти. Наприклад, екскурсії до бібліотеки-філії №3 Херсонської ЦБС, до Ботанічного саду ХДУ, зустріч з рятувальниками. 03.06.2019 року особовий склад АРЗ СП ГУ ДСНС України у Херсонській області завітав у гості до школи № 47 та дитячого ясла - садка № 77. Було продемонстровано обладнання рятувальників, проведено бесіду про правила пожежної безпеки. Малеча з цікавістю та задоволенням спробувала себе у ролі пожежних.

У травні вихованці середньої групи ясел-садка №77 разом з батьками відвідали «Парад тюльпанів», що проходив на базі Херсонського аграрного університету. Дітлахів гостинно зустрів та провів екскурсію вишем декан агрономічного факультету, кандидат с/г наук, доцент Мринський Іван Миколайович. У холі на першому поверсі малята спостерігали за рідкісним явищем: пальмами, що цвітуть.

День вишиванки наші вихованці  зустріли також у великій родині  аграрного університету. Середня група підготувала український танок  та  пісню. Діти вперше виступали  для такої великої аудиторії. Маленькі  артисти  отримали грамоту та пам’ятні подарунки від університету.

Згідно із Законом України «Про охорону праці» у дошкільному закладі здійснюється робота з охорони праці і техніки безпеки, призначені відповідальні з питань охорони праці, затверджені інструкції з безпеки на робочому місці і безпеки організації життєдіяльності дітей та учасників освітнього процесу. Робота з забезпечення безпеки життєдіяльності дошкільного закладу та учасників освітнього процесу здійснюється згідно з нормативною базою та заходів безпеки праці.

Протипожежна безпека у дошкільному навчальному закладі посідає важливе місце в організації всієї роботи з охорони праці. Розроблено плани евакуації дітей на випадок пожежі, є в наявності вогнегасники, призначено відповідальних осіб. Проводяться евакуаційні заходи на випадок виникнення пожеж, тиждень пожежної безпеки згідно з наказом по ЗДО. З 13 по 17 травня пройшов тиждень безпеки дитини, здійснено  спеціальне об’єктове тренування, проведено тематичну розвагу «Будь обережний».

Щороку по завершенню «Тижня безпеки» діти узагальнюють одержані знання у своїх творчих роботах ( малюнки, вірші, творчі оповідання).

Охорона життя, збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей – важливе завдання дошкільного закладу.

         Отже протягом року нашими партнерами у роботі з виховання та навчання підростаючого покоління були

-        Херсонський обласний ляльковий театр;

-        ХЦДЮТ Центр екологічного виховання «Дивоцвіт»;

-        Бібліотека-філія № 3 ЦБС;

-        Дитяча спортивна школа № 5

-        Херсонський державний будинок художньої творчості;

-        Кур’єрський центр «Адресат» в партнерстві з Херсонськими міськими осередками «Всеукраїнської екологічної ліги» та Української асоціації «Зелений світ».

- Херсонський державний аграрний університет

- Херсонський державний університет (екскурсії до ботанічного саду)

- АРЗ СП ГУ ДСНС України у Херсонській області

 

Забезпечення фізичного виховання, медичного обслуговування та організації харчування вихованців

На виконання вимог з фізичного виховання дітей дошкільного віку, робота велася в декількох напрямах відповідно до Законів України «Про дошкільну освіту», «Про фізичну культуру і спорт», Положення про організацію фізичного виховання і масового спорту в дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах України

Вирішенню завдань фізичного розвитку дітей в дусі відповідального ставлення до власного здоров′я та профілактики захворюваності, сприяли:

- систематичне і своєчасне проведення медичних оглядів дітей згідно наказу МОЗ України „Про удосконалення амбулаторно-поліклінічної допомоги дітям в Україні” № 434 від 29.11.2002;

- систематичне медико-педагогічне вивчення організації навчально-виховного процесу: здійснення постійного контролю адміністрації за дотриманням рухового режиму протягом дня та розподілом психофізичного навантаження на заняттях з фізкультури.

Велику увагу протягом навчального року колектив дошкільного закладу приділив формуванню здоров’язберігаючої компетентності дітей.

Ефективність оздоровчих заходів визначалася поєднанням комплексної інтенсивної оздоровчо-профілактичної роботи з корекційно-педагогічними заходами в умовах звичайного режиму життя дошкільників.

Результати роботи розглядались на педраді, виробничій нараді, раді ДНЗ та на педгодинах.

Серед багатьох чинників, що забезпечує необхідний рівень фізичного та психічного розвитку дитини, одним з головних, є раціональний режим. Основним принципом правильної організації режиму дня є його відповідність віковим психофізичним особливостям дошкільника. Вона обумовлюється задоволенням потреб організму у сні, відпочинку, їжі, діяльності, рухах, тому режим дня для дітей різного віку у дошкільному закладі підібраний згідно до віку дитини.

Щоквартально старшою медичною сестрою проводився аналіз стану захворюваності і здоров’я дітей. Педагогами враховувалися ці показники під час проведення занять з фізичної культури, організації рухового режиму продовж дня, за гартувальних заходів, рухливих ігор тощо. У кожній віковій групі, за результатами обстеження дітей спеціалістами та антропометричними вимірюваннями, наявний листок здоров’я вихованців, згідно з яким проводилось маркування меблів, здійснювався індивідуальний підхід під час фізкультурно-оздоровчої роботи.

Особлива увага приділялась дітям раннього віку в період адаптації (індивідуальна робота вихователів і практичного психолога з дітьми з важкою адаптацією, впровадження гнучкого режиму, консультативна робота з батьками) по забезпеченню їхньої оптимальної життєдіяльності під час перебування в дитячому садку - чергування навчально-ігрової діяльності та фізкультурного дозвілля, широке застосування сенсорних технологій, пальчикової гімнастики тощо.

Організація харчування дітей в ДНЗ здійснюється відповідно до постанови КМУ «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» від 22.11.2005 р. № 1591, «Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», затвердженого наказом МОН України від 01.06.2005 р. № 242/329, Інструкції з організації харчування в ДНЗ, затвердженої спільним наказом МОН України та Міністерства освіти здоров’я України від 17.04.2006 р. № 298/227 (Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту № 202/165 ( 0440-13 ) від 26.02.2013).

В дошкільному закладі створювались сприятливі умови для організації доцільного та якісного харчування. Аналіз виконання замовлень продуктів харчування засвідчує їх виконання в повному обсязі.

З боку директора та медичної сестри старшої протягом року здійснювався систематичний контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних умов організації харчування. Відповідно до графіка проводились планові та оперативні перевірки щодо організації харчування, виходу страв та якістю приготування їжі. Готуючи страви, кухар суворо дотримувався технології приготування їжі, нормативного об’єму страв. Продукти харчування та продовольча сировина надходили від постачальників із супровідними документами. З боку вихователів здійснювався постійний контроль за культурою харчування вихованців. Режим харчування здійснювався відповідно до режиму кожної вікової групи.

 

Організація харчування

Невід’ємною частиною збереження здоров’я дітей є раціональне харчування, яке отримують діти у дошкільному навчальному закладі.

Організація харчування дітей в дошкільному навчальному закладі здійснюється відповідно  до норм, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591 "Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах". В ДНЗ організовано триразове харчування дітей.  Забезпечення продуктами харчування здійснюється централізовано. Меню складається за картотекою страв та  перспективним меню, затвердженим завідувачем ДНЗ, погодженим  головним державним санітарним лікарем м. Херсона.

У дошкільному закладі встановлено доцільний режим харчування, наявні меню - вивіски на харчоблоці і в групах, графік видачі їжі, добові проби, призначені відповідальні особи за організацію харчування. Виконання норм харчування основних продуктів.

 

Назва продукту

Норма на

дитину (кг)

Фактичне

споживання

Виконання в

%

Яслі

Сад

Яслі

Сад

Яслі

Сад

1

М'ясо

0.06

0.1

0,048

0,076

80,21%

76,37%

2

Масло вершкове

0.012

0.021

0,011

0,017

90,65%

82,66%

3

Риба

0.02

0.045

0,014

0,03

70%

64,95%

4

Олія

0.006

0.009

0,005

0,008

89,57%

87,52%

5

Молоко

0.35

0.4

0,26

0,28

73,97%

71,03%

7

Сир кисломолочний

0.035

0.045

0,023

0,028

66,08%

61,68%

8

Сметана

0.005

0.01

0,005

0,01

100%

100%

9

Яйце

0.012

0.024

0,011

0,019

95,21%

 

80,52%

 

10

Овочі

0.18

0.23

0,129

0,15

71,77%

66,06%

11

Фрукти, соки

0.09

0.15

0,01

0,016

11,5%

10,61%

12

Борошно

0.015

0.025

0,015

0,025

100%

100%

13

Макаронні вироби

0.03

0.045

0,03

0,045

100%

100%

14

Цукор

0.035

0.045

0,03

0,045

100%

100%

15

Картопля

0.13

0.19

0,13

0,19

100%

100%

16

Хліб

0.073

0.1 15

0,073

0,115

100%

100%

 

Харчоблок, допоміжні приміщення, все обладнання відповідають санітарно-гігієнічним вимогам, Інструкції з організації харчування дітей, затвердженої спільним наказом МОН України та Міністерством охорони здоров'я України від 17.04.2006 № 298/227 (із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту №202/165 від 26.02.2013).

Харчоблок закладу складається з цеху сирої обробки продуктів, цеху для приготування страв, комори для зберігання продуктів харчування. Усі приміщення харчоблоку  забезпечені достатньою кількістю технологічного обладнання: витяжною вентиляцією, електричними плитами, електричною сковородою,  електричними  м’ясорубками, електричною духовкою, водонагрівачем, столами, для обробки продуктів харчування з покриттям з нержавіючої сталі.

  На харчоблоці  є холодильне обладнання з термометрами для контролю температурного режиму. В холодильній шафі чітко відведені та промарковані  місця для зберігання продуктів. Достатня кількість посуду  різного розміру та призначення. Харчоблок оснащений засобами вимірювання, інвентарем (набором ножів та дощок для різних призначень). Ваги в ДНЗ пройшли перевірки Держстандарту ( 29.01.2014). Все обладнання , оснащення та інвентар промарковані згідно з їх призначенням.

Працівники харчоблоку дошкільного навчального закладу дотримуються інструкцій щодо правил миття посуду, використовують миючі засоби, що мають позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про дозвіл на застосування в навчальних закладах.

    Документація з організації харчування в ДНЗ № 77 ведеться сестрою медичною старшою, комірником, відповідно до Примірної інструкції з діловодства у дошкільних навчальних закладах та  Інструкції з організації харчування дітей. Комірник веде чіткий облік продуктів харчування і тари в Книзі складського обліку, де здійснюється облік продуктів, які надійшли до дошкільного навчального закладу. Вся документація по організації харчування прошнурована, пронумерована та скріплена печаткою ДНЗ. В наявності сертифікати якості, ветеринарні довідки, експертні висновки щодо якості продуктів харчування.

Загальне керівництво організацією харчування здійснює завідувач ДНЗ, яка контролює діяльність сестри медичної старшої, комірника,  своєчасне постачання продуктів харчування, умови їх зберігання; бере участь у складанні меню-розкладок; контролює роботу персоналу харчоблоку, додержання санітарно-гігієнічних вимог під час приготування їжі; перевіряє організацію харчування у групах.

У ДНЗ ведеться планомірна робота щодо формування навичок культури харчування дошкільнят згідно з програмними вимогами.

Вихователі привчають дітей мити руки безпосередньо перед прийомом їжі та після її закінчення, сідати за стіл охайними, з чистими руками, сидіти за столом правильно, користуватися столовими приборами (згідно з вимогами  навчальної  програми). У групах в наявності необхідний посуд, столові прилади, паперові серветки, косинки, фартушки, інвентар для прибирання столів, що дозволяє успішно розв’язувати питання виховання навичок культурної їжі. Режим дня дошкільного навчального закладу забезпечує щоденне повторення гігієнічних процедур в той самий час, що сприяє поступовому формуванню у дітей навичок і звичок поведінки.

    Діти забезпечувались кип'яченою охолодженною питною водою.

У дошкільному закладі забезпечено щоденне виконання протиепідемічних заходів щодо запобігання спалахів гострих кишкових інфекцій і харчових отруєнь. Так старшою медичною сестрою Маковій Т.А., та завідувачем ДНЗ щоденно проводився  контроль за дотриманням виконанням санітарно-гігієнічних умов на харчоблоці і в групах . Медичний персонал закладу проводив систему роботу щодо профілактики ГКІ і харчових отруєнь, ведеться санітарно - просвітницька робота з працівниками закладу та батьками. Заклад забезпечений у достатній кількості миючими, чистячи ми, дезінфекційними засобами. За 2018/2019 н.р. у закладі не було зафіксовано жодного  харчового отруєння.

 

Матеріально-технічна база ДНЗ.

 

Для створення оптимальних умов перебування дітей в дошкільному закладі матеріально-технічна база постійно удосконалюється , а саме в 2018-2019 н.р.:

1. На виконання Закону України «Про енергозбереження» розпочато та продовжується  заміна  старих вікон на склопакети .

2. З метою забезпечення безпеки життєдіяльності дітей під час прогулянки продовжено роботу по благоустрою території дошкільного закладу:

- закінчено обрізування старих дерев;

- проведено роботу по осучасненню дизайну території дошкільного закладу.

Виконані ремонтні роботи:

-       Ремонт ясельної групи № 2 (двері, підвіконня, портамийка, укладка леноліуму)

-       Ремонт підлоги у роздягальні у ясельній групі № 2

-       Ремонт стелі та коридору у ясельній групі № 1;

-       Заміна металевих перил на вході у групах № 7 та №8;

-       Ремонт фасаду центрального входу (фарбування);

-       Капітальний ремонт додаткової групи № 11;

-       Капітальний ремонт санітарної кімнати у групі № 9; та № 6

-       Фарбування підлоги сходів.

-       Ремонт системи опалення.

Придбання:

-       Бойлеру, посуду, відер, тарілок, чашок, віників, швабер;

-       Тюлі у спальну кімнату  та роздягальню групи № 11;

-       Тюлі у роздягальню груп № 3 та № 4

-       Ролети у групове приміщення групи № 11;

-       Меблі у групах № 1; 2; 3; 4; 5; 6; 9; 10; 11

-       Полове покриття до музичної зали;

-       Столи та телевізор до кабінету з англійської мови;

-       Принтер до методичного кабінету

-       Бак для сміття;

-       Металопластикові вікна у кількості 7 шт. у групах № 1; 4 та 10;

-       Придбання килимів до груп № 9 та № 6;

-       Придбання горшочниці у ясельну групу № 2

-       пожежний інвентар ( 2 вогнегасники, перезарядка);

 

 

 

 

Директор ясел – садка № 77                                                І.В. Ахмадулліна